اس ام اس ها غمگین خاص و فوق العاده زیبای عاشقانه
مکاني براي دوست يابي
مکاني شاد و صميمي
پایین ترین قیمت، بالاترین سرعت، بیشترین امنیت | همراه با پنل حرفه ای
شبکه اجتماعی گل یخ
شبکه اجتماعی گل یخ
طراحي چت روم و شبکه اجتماعی کاملا حرفه اي در سایه دیزاین
فروش ويژه چت روم فول امکانات با قالب حرفه اي  پايين ترين قيمت،بالاترين سرعت،بيشترين امنيت گروه طراحي سايه ديزاين پايين ترين قيمت،بالاترين سرعت،بيشترين امنيت پنل جديد مديريتي باامنيت بالا فروش وِيژه چت روم تمديد شد فول امکانات با قالب حرفه اي مشخصات کاربر پروفايل کاربران مشاهده  اخرين بازديدها و مروري بر آمار و ارقام  مشاهده ورود و خروج کاربران مديريت آيکون هاي چت

☚❤❤❤ * گروه طراحی سایه دیزاین *❤❤❤☛ فروش ويژه چت روم هاي فول امکانات با قالب هاي حرفه ای (پايين ترين قيمت ، بالاترين سرعت ، بيشترين امنيت ) پنل جديد مديريتي با امنيت بالا ، پيام ها بلافاصله بعد از زدن اينتر وارد صفحه خواهد شد... ( همين حالا چت روم فول امکانات خود را سفارش دهيد. )

اس ام اس ها غمگین خاص و فوق العاده زیبای عاشقانه
  • بازدید : (566)

 

پیامک عاشقانه
.
.
.
نخی سیگار مانده برایم
برای همه دلتنگی هایم
من و شب و تنهایی و سیگار
کوله بار غم و تکیه بر دیوار
پک اول به حرمت دلم
پک بعدی به حرمت دلت
به حرمت دلم که بی صدا شکست
به حرمت دلت که باور نکرد و رفت
 
 
 
 
 
اﻱ ﺯﻧﺪﮔﻲ . . .
ﺗﻮ ﻫﺮ ﺳﺎﺯﻱ ﺑﺰﻧﻲ ﻣﻦ ﻣﻲ ﺭﻗﺼﻢ . . . 
اﻣا . . . 
ﻳﻪ ﭼﻴﺰﻱ ﻳﻮاﺷﻜﻲ ﺑﻬﺖ ﺑﮕﻢ . . . 
ﺧﻴﻠﻲ ﺑﻲ ﻣﻌﺮﻓﺘﻲ . . .
.
.
.
پیامک عاشقانه
.
.
.
چقدربده که تو می تونی خودتو خر کنی...
داغون کنی ...بدبخت کنی...
امانمیتونی خودتو بغل کنی...آروم کنی.......ازتنهایی دربیاری...
من آرومم...
ولی قانونا داغونم...!!!
.
.
.
پیامک عاشقانه
.
.
.
روزے مــ ـے رسَــ ــد کـِـ ــﮧ دَر خیـ ــال خُـ ــود
جــ ـای خالــ ـے ام را حِـ ــس کـُــ ــنے
دَر دِلَــ ـت بـ ـا بغـ ــض بگـُویـــ ـے :
" ڪــ ـاش اینجــ ـآ بــ ــود "
.
.
.
پیامک عاشقانه
.
.
.
چیزی نمی خواهم
چیـزے نمیـخـواهَم جـز . . .
یـکــ اتــآقِ تـآریک
یـکـ مـوسیقـے بے کَلآم
یـکـ فنجـآن قهـوه بـهـ تَلخـی ِ زهـر !
وَ خـوآبـے بـه آرآمـے یـکــ مـَرگ هَمیشـگـے . . .
.
.
.
پیامک عاشقانه
.
.
.
از بـــــــــــس کــــــــــــــــــــــــه غلو کرده نگاهــــم پی دیدار
 
دیگـــــــــــــر نظر از جنبش مـــــــــــــــــــــــــــــژگان گله دارد
 
*****
 
خوش آن چشمی که گاهی گوشه ی چشمی به من بودش
 
 
صلای عـــــــــــــــــاشقی میزد نگاه عشـــــــــــــــق آلودش
 
*****
 
تــــــــــــــــو چون جا در دل ویران کنی ، ویــــــــران نمی ماند
 
کـــــــــــــــــــــــه در زندان چو یوسف پا نهد ، زندان نمی ماند
 
*****
 
مــــــــــن و شمع شب و پروانه ســـــــــــــــــه عاشق بودیم
 
سوختند آنـــــــــــــــــدو  شبی ، مــــــن به غمت می سازم
 
*****
 
باکم از کشته شـــــــــــــــــــــدن نیست ، از آن می تـــرسم
 
کــــــــــــــه هنوزم رمــــــــــــقی باشد و قاتل بــــــــــــــــرود 
.
.
.
.
پیامک عاشقانه
.
.
خدا....
آواز عاشقانه ی ما در گلو شکست
حق با سکوت بود صدا در گلو شکست
 
تا آمدن با تو خدا حافظی کنم
 
بغض امان نداد و خدا... در گلو شکست
.
.
.
پیامک عاشقانه
.
.
.
گفتم عشق چیست ؟  
به گل گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من خوشگل تر است..."
به پروانه گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من زیبا تر است..."
به شمع گفتم: "عشق چیست؟" گفت: "از من سوزان تر است..."
بعکس متحرک, تصاویر زیبا ساز وبلاگ, قشنگ, جالب,عکس انیمیشنه عشق گفتم: "آخر تو چیستی؟" گفت: "نگاهی بیش نیستم
.
.
.
.
پیامک عاشقانه
.
.
ﯾﮑـــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺑﺎﺷﻪ !!
ﯾﮑـــــﯽ ﮐﻪ ﺁﺩﻣﻮ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ ،
ﺑﻪ ﺍﺳﻢ ﮐﻮﭼــﯿﮑﺶ ﺻﺪﺍ ﮐﻨﻪ .. .
ﯾﻪ ﺟــــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﺣﺎﻝ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺧﻮﺏ ﮐﻨﻪ ؛
ﯾﻪ ﺟـــــﻮﺭﯼ ﮐﻪ ﻫﯿﭽــــﮑﺲ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻠﺪ ﻧﺒــﺎﺷﻪ …
ﯾﮑــــــﯽ ﺑﺎﯾﺪ ﺁﺩﻡ ﺭﻭ ﺑﻠﺪ ﺑﺎﺷﻪ !
.
.
.
پیامک عاشقانه
.
من مانده ام،
تو خیلی صبوری؟
یا من خیلی بی صبرم؟
تو خیلی ناز می کنی؟
یا من خریدار قابلی نیستم؟
تو کم لطفی ؟
یا من پرعشقم....؟
شاید همه این ها درست باشند
و شاید هم هیچکدام!
جواب این سوالات را تو می دانی....
فقط تو!
و من در سکوتی مبهم مانده ام 
در شوق تو....
.
.
.
- امروز هم مسافرم!


برچسب ها : ,,,,,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید: برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







  • کليه حقوق مادي و معنوي مربوط و متعلق به چت روم گل يخ است.
  • Copyright © 2011-2014 - bygoleyakhchat.com (Administration by Saye). All right reserved